Identificarea utilizatorului BPay

Pentru a beneficia de toate posibilitățile oferite de portofelul electronic BPay, trebuie să treceți procedura de identificare.

Identificarea — este procesul de verificare a identității titularului contului. Identificarea vă permite să utilizați toate posibilitățile portofelului BPay fără restricții.

Cerințe pentru documentele de identitate încărcate:

Pentru cetățenii Republicii Moldova:

  • Buletin de identitate
  • Pașaportul cetățeanului Republicii Moldova

Pentru cetățenii unui stat străin:

  • Pașaport internațional de cetățean al statului respectiv
  • Document privind dreptul de ședere temporară în Republica Moldova (Permis de ședere)
Nu se acceptă treacerea identificării cu documentele de identitate a statelor nerecunoscute,
pașapoartele interne ale țărilor străine, precum și fotografiile / scanurile documentelor de o calitate dubioasă;

Alegeți o metodă de identificare convenabilă pentru dvs.:

Sumsub

Identificare la distanță, fără vizită la birou. Trebuie să dispuneți de o cameră video de înaltă calitate și documentul de confirmare a identității dvs. în original.

Semnătura digitală / mobilă

Identificare la distanță, fără vizită la
birou. Necesită semnătură digitală sau mobilă

Vizită personală la biroul Bpay

Necesită prezența personală la biroul companiei cu un act de identitate valid

Identificare prin Telegram

Identificare la distanță, fără vizită la birou. Trebuie să dispuneți de o cameră video de înaltă calitate, un software de tip Telegram și documentul de confirmare a identității dvs. în original.

Pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și a evita utilizarea sistemului nostru de plăți în în scopuri ilegale, compania își rezervă dreptul de a solicita informații / documente suplimentare de la utilizator și / sau să nu deschidă un cont, să stabilească relații de afaceri, să nu efectueze tranzacții dacă este imposibil identificarea consumatorului / utilizatorului, stabilirea în procesul de identificare și verificare neautenticitatea sau fiabilitatea datelor și informațiilor primite.

Cu orice întrebări puteți contacta Serviciul de asistență clienți a companiei BPay la tel. +373 022 837-155 sau prin Live-chat pe site-ul web al sistemului de plăți. Program de lucru: с 9:00 – 21:00 fără zile de odihnă.