Utilizatorii BPAY la necesitate își pot schimba setările contului. Videoclipul prezintă un exemplu, cum să schimbați codul PIN, numărul de telefon, parola sau adresa de e-mail a contului dvs. BPAY. De asemenea, Vă prezentăm cum să resetați parola prin e-mail, în cazul dacă ați uitat-o.
Setările din contul personal se modifică de către utilizatorul BPAY pe site sau în aplicația mobilă bpay.md. Pentru a începe, trebuie să vă autentificați.
– Cum se modifică codul PIN?
1. accesați “Cabinet personal”
2. selectați “Modificare PIN“
3. introduceți un nou cod PIN din 6 cifre
4. introduceți parola pentru confirmare
5. introduceți codul din SMS
După introducerea codului din SMS, activarea noului PIN-cod are loc cu succes și îl puteți utiliza. Posibilitatea de a schimba PIN-ul are loc de până la 3 ori pentru o lună.
– Cum se modifică numărul de telefon mobil?
1. accesați “Cabinet personal”
2. selectați “Telefon mobil“
3. introduceți un număr nou de telefon mobil
4. introduceți codul PIN pentru a confirma
– Cum se modifică parola?
1. accesați “Cabinet personal”
2. selectați “Schimbarea parolei“
3. introduceți parola curentă
4. introduceți o parolă nouă
5. introduceți din nou parola nouă
– Cum se modifică adresa de e-mail?
1. accesați “Cabinet personal”
2. selectați “Modifică email“
3. introduceți o nouă adresă de e-mail
4. introduceți codul PIN pentru a confirma
Pentru confirmarea adresei noi de e-mail, e necesar accesați prin clic linkul obținut în scrisoarea transmisă la e-mailul specificat.
În cazul, cînd ca utilizator aveți nevoie de răspunsuri la întrebările apărute privind utilizarea portofelului electronic, puteți contacta Serviciul suport clienți BPAY.