Cum se modifică setările în portofelul BPAY?



Utilizatorii BPAY la necesitate își pot schimba setările contului. Videoclipul prezintă un exemplu, cum să schimbați codul PIN, numărul de telefon, parola sau adresa de e-mail a contului dvs. BPAY. De asemenea, Vă prezentăm cum să resetați parola prin e-mail, în cazul dacă ați uitat-o.


Setările din contul personal se modifică de către utilizatorul BPAY pe site sau în aplicația mobilă bpay.md. Pentru a începe, trebuie să vă autentificați.

– Cum se modifică codul PIN?
      1. accesați “Cabinet personal”
      2. selectați “Modificare PIN
      3. introduceți un nou cod PIN din 6 cifre
      4. introduceți parola pentru confirmare
      5. introduceți codul din SMS
După introducerea codului din SMS, activarea noului PIN-cod are loc cu succes și îl puteți utiliza. Posibilitatea de a schimba PIN-ul are loc de până la 3 ori pentru o lună.

– Cum se modifică numărul de telefon mobil?
      1. accesați “Cabinet personal”
      2. selectați “Telefon mobil
      3. introduceți un număr nou de telefon mobil
      4. introduceți codul PIN pentru a confirma

– Cum se modifică parola?
      1. accesați “Cabinet personal”
      2. selectați “Schimbarea parolei
      3. introduceți parola curentă
      4. introduceți o parolă nouă
      5. introduceți din nou parola nouă

– Cum se modifică adresa de e-mail?
      1. accesați “Cabinet personal”
      2. selectați “Modifică email
      3. introduceți o nouă adresă de e-mail
      4. introduceți codul PIN pentru a confirma
Pentru confirmarea adresei noi de e-mail, e necesar accesați prin clic linkul obținut în scrisoarea transmisă la e-mailul specificat.

În cazul, cînd ca utilizator aveți nevoie de răspunsuri la întrebările apărute privind utilizarea portofelului electronic, puteți contacta Serviciul suport clienți BPAY.