Întrebări frecvente despre terminalele de plată MMPS
In caz că la achitarea serviciului a fost introdus greșit numărul contului sau serviciul a fost selectat incorect, trebuie ca plătitorul să se apropie la oficiul central BPay.md pentru a scrie o cerere in forma liberă. La cerere se anexează copia buletinul și bonul emis în urma operațiunii declarate în cerere. Cererea se examinează timp de 24 ore lucrătoare.
Cînd se efectueaza plata la terminalul de plata dumneavoastra pe chitanta aveti un «Invoice» stabilit de catre serviciul comunal. Din această cauză ei primesc doar suma integrală, care este indicata pe factura dvs.
In cazul in care a-ti gresit contul mereu puteti sa telefonati la serviciul clientel la numarul de telefon : +373 22 837 155
În unele cazuri este posibil ca terminalul sa ramînă fără hîrtie la printer și din această cauză nu poate elimina bonuri de plată.
În așa caz puteți telefona la serviciul support pentru a primi un bon in format electronic, sau sa primiti bonul in original de la alt terminal Bpay, dupa codul tranzactiei care il puteti solicita la serviciul support clientel.
Conform bancnotelor noi care au fost emise de banca națională, softul terminalelor de plata nu a fost reinoit la timp. In caz ca bancnota a fost perceputa gresit, mereu va puteti adresa la serviciul clientel pentru a rezolva incomoditatea creata.
Cel mai probabil ați efectuat achitarea cu un pic de întîrziere, cînd factura cu datorie era deja tipărită. În așa cazuri, pentru mai multe detalii, vă adresati direct la prestatorul de servicii.
Pentru a anula plata gresita, trebuie sa efectuati o plata corecta pe baza carea ve-ti putea amina plata incorecta. Numai decit sa lu-ati legatura cu serviciul clientel, pentru a fi posibil de aminat plata in termenul indicat de compania MPAY.
Motivele că terminalul nu a citit bancnota pot fi următoarele: bancnota era deteriorată, falsă sau a căzut alături de banda magnetica. În cazurile enumerate trebuie să luați legătura cu suportul pentru a verifica informația.