Intrebări frecvente


Ce pot achita prin intermediul B-Pay?

Prin intermediul Bpay, Dvoastră puteţi să achitaţi orice serviciu prezentat în catalogul nostru, precum şi să efectuaţi plata pe multe alte site-uri, parteneri ai sistemului bpay.

Este obligatorie înregistrarea în sistemul B-Pay, pentru a efectua plăți?

Nu este obligatorie, în cazul în care efectuaţi plata prin cardul de credit sau prin alte sisteme de plăţi. În momentul înregistrării, Dvoastră veţi primi un cont personal în cadrul sistemului Bpay, pe care îl veţi putea alimenta prin diverse metode, inclusiv terminalele de plăţi şi filialele bancare. Înregistrîndu-vă pe site-ul nostru veţi avea mai multe oportunităţi.

Cum se găsește cel mai apropiat terminal de plată BPay?

Actualizăm în mod regulat harta terminalelor noastre de plată.  În cazul în care nu aveți terminal de plată lângă dvs. – scrieți-ne și vom încerca să-l instalăm în locul cel mai convenabil pentru dvs. email: support@bpay.md

Prin ce se diferențiază PAROLA de PIN?

Parola este utilizată numai pentru vizualizarea informaţiei dspre cont, plăţile efectuate ş.a. În cazul în care veţi cunoaşte doar parola, nu veţi putea efectua plata. PIN codul este utilizat pentru confirmarea plăţilot Dvoastră, acceptarea condiţiilor noastre etc.

În cît timp ajung banii în contul B-Pay ?

În cele mai multe cazuri banii ajung în intervalul de la 10 secunde pînă la 15 minute,însă există cazuri, cînd organizaţiile prestatoare de servicii prelucrează manul plăţile, ceea ce poate duce la întirzierea plăţii.

Cum să verific contul și care sunt priorităţile?

Contul verificat nu are numeroase restricții și de asemenea, primește și alte oportunități, cum ar fi abilitatea de a trimite și de a primi transferuri de bani către un cont Bpay, de a lucra cu Bitcoin, abilitatea de a retrage bani dintr-un ATM BPay etc. Mai multe puteți citi pe link.

Ce trebuie să fac dacă nu au ajuns banii în cont?

Majoritatea plăților ajung momentan, însa sunt situații cînd plata se reține. Faceți legătura cu serviciul de asistența a sistemului și descrieți problema.

Voi putea să-mi întorc banii dacă am efectuat plata pe un număr incorect?

Aici totul depinde de operatorul la care s-a efectuat plata, precum și de cât timp a trecut de la efectuarea plății şi apelarea Dvs., la serviciul suport. În cele mai multe cazuri, plățile eronate pot fi ajustate.

Ce trebuie să fac dacă am uitat/pierdut Parola?

În cazul în care a-ţi uitat parola, dar Dvoastră în continuare aveţi acces la poşta electronică, care a fost indicat în momentul înregistrării, veţi putea restabili parola, utilizînd această forma.

Ce trebuie să fac dacă am uitat/pierdut PIN codul?

Dvoastră puteţi primi noul PIN cod pe telefonul mobil, utilizînd rubrica Schimbare PIN (numai după autorizarea în sistem).

Ce este IDNP ?

IDNP- este codul fiscal pe care îl obţine fiecare persoană, odată cu primirea buletinului de identitate al RM. Acesta poate fi găsit pe partea verso a buletinului şi este format din 13 cifre. Exemplu.

Modul de utilizare a restului din plățile efectuate la terminal

Informația despre utilizarea restului din plățile efectuate la terminal le puteți găsi accesînd link-ul