Director Comercial BPay, răspunsuri la întrebări privind terminalele de plată la emisiunea Impact de la Canal 3


Stimati clienti – utilizatori ai terminalelor cash-in,

În legătură cu apariția unor cazuri de excepție la terminalele de plata nebancare, cum ar fi: Acceptarea bancnotelor cu nominalul  50  de tip nou (emisie recentă), și înregistrarea acestora ca bancnote cu nominal mai mic, Vă informăm:

că acestea apar din motive obiective și Sistemul de plăți ”BPay” își asumă responsabilitatea pentru returnarea diferenței apărute la terminalele cash-in al sistemului nostru de plăţi.

Pentru aceasta este necesar:

  • Să apelați imediat serviciul ”Suport clientelei BPay” la numărul de telefon 022 81 30 30 sau emailul support@mmps.md

  • Dictați Operatorului codul tranzacţiei din cecul obținut:

În cazul cînd nu ați obținut cecul din terminalul cash-in, atunci informaţi Serviciul achitat (Operator), Contul și nominalul bancnotei, care nu a fost înregistrată corect.

Exemplu:

  • Serviciul achitat (Operator) – Moldcell, Orange, Infobon, WebMoney șamd

  • Cont – nr.telefon, nr. Facturii, nr.cont WMZ șamd.

În situația, în care apelul D-voastră nu a fost recepționat momentan, atunci Operatorul ”BPay”, va reveni cu un apel în cel mai scurt timp sau reveniți D-voastră, ceva mai tîrziu.

În legătura cu apariţia situaţiilor sus menţionate, compania a suplinit numărul de opratori al call-centrului şi a extins regimul de muncă de la 9:00 pînă la 21:00, zilnic.

Vă mulţumim pentru înţelegere.