Acum puteți adăuga cardul dvs. Bpay în Portofel Google și plăti cu Google Pay™

Avem vești bune pentru dvs.: de acum puteți folosi Google Pay cu cardul Bpay Mastercard, direct de pe telefon sau smartwatch.
Plățile devin mai simple, mai rapide și mai sigure – exact așa cum vă doriți.

Cum funcționează?

În loc să scoateți cardul din portofel, plătiți direct cu telefonul. Este suficient să adăugați cardul Bpay în aplicația Portofel Google și veți putea efectua plăți contactless în magazine, restaurante, transport sau online, oriunde vedeți simbolul Google Pay sau Contactless.

Plățile sunt complet securizate. Datele reale ale cardului nu sunt transmise comercianților, ci sunt înlocuite cu un cod criptat, generat la fiecare tranzacție.

Cum adăugați cardul Bpay în Portofel Google: Actualizați aplicația Bpay: Asigurați-vă că aveți instalată cea mai recentă versiune a aplicației Bpay din App Store sau Google Play. Deschideți aplicația Bpay: Imediat ce accesați pagina principală, veți vedea un pop-up dedicat activării în Portofel Google. Urmați pașii de pe ecran: Apăsați pe „Adăugați în Portofel Google” și urmați instrucțiunile afișate. Totul se face direct din aplicație. Cardul este gata de utilizare: După confirmare, cardul Bpay devine activ în Portofel Google. Puteți plăti cu telefonul oriunde este acceptat Google Pay. De ce merită să folosiți Google Pay cu cardul Bpay? Aveți acces la fonduri direct din telefon
Plătiți contactless oriunde, rapid și comod
Efectuați plăți online fără a introduce datele cardului de fiecare dată
Beneficiați de securitate ridicată la fiecare tranzacție
Gestionați totul direct din aplicația Bpay
Compatibil cu majoritatea telefoanelor Android și smartwatch-uri cu WearOS  Întrebări frecvente

Plătesc vreun comision pentru plățile prin Google Pay?
Nu. Plățile prin Google Pay sunt procesate cu aceleași comisioane ca în cazul plăților cu cardul fizic Bpay – adică 0 lei pentru plățile la comercianți.

Pot folosi Google Pay și în afara țării?
Da. Oriunde sunt acceptate plățile contactless, Google Pay și Mastercard, cardul Bpay poate fi utilizat fără probleme.

Ce carduri pot fi adăugate în Portofel Google?
Puteți adăuga atât cardul Bpay fizic, cât și cardul virtual emis direct din aplicație.

Este sigur?
Da. Google Pay utilizează tehnologia de tokenizare, ceea ce înseamnă că datele cardului dvs. nu sunt niciodată expuse comercianților.

Unde pot afla mai multe detalii?

Aici: https://googlepay.bpay.md/

Încercați acum

Dacă dețineți deja un card Bpay, adăugați-l în Portofel Google și începeți să plătiți digital, mai rapid ca oricând.
Dacă nu aveți încă un card, descărcați aplicația Bpay, creați-vă un cont și comandați primul card – este gratuit.

Aveți controlul. Telefonul devine portofelul dvs. Iar Bpay este cu dvs., la fiecare plată.

Citește

Bancomat 24/24 în sectorul Botanica

Stimaţi clienţi! Vă aducem la cunoştiţă că pentru comoditatea dvs. bancomatul din sectorul Botanica al municipiului Chişinău  a fost mutat  la intrarea în oficiul central Bpay de pe  bd. Decebal 23/2.

Programul de lucru al bancomatului este 24/24.

Citește

Modul de utilizare a restului din plățile efectuate la terminal

Terminalele de plăți nu pot tehnic sa elibereze restul din plată. Din acest motiv suma restului din plată se salvează sub forma unui cod pe bonul de plată eliberat la terminal, care poate fi utilizat:
– pentru achitarea oricărui serviciu de pe terminalul de plăți
– pentru alimentarea portofelului electronic pe Bpay.md

I.Utilizarea restului din plată de pe bon la terminalele MMPS

Pentru a face acest lucru trebuie să urmați pașii:

1. Alegeți serviciul pentru care doriți sa utilizați restul din plată.

2. Introduceți numărul contului serviciului selectat și faceți clic pe butonul Înainte până ce va apărea fereastra pentru introducerea bancnotelor.

3. În partea de jos a ecranului va apărea butonul Cifre rest de pe cec. Faceți clic pe el și se va deschide o fereastră nouă în care va trebui să introduceți codul tranzacției de pe bonul de plată (cod format din 20 de cifre).


4. Așteptați transferul în contul dvs. în următoarele câteva minute.

II. Utilizarea restului din plată pentru alimentarea portofelului electronic pe Bpay.md

Pentru a face acest lucru trebuie să urmați pașii:
1. Conectați-vă la portofel
2. Apăsați butonul „Încărcarea contului”

3. Selectați metoda «Restul din plată de pe bonul de la terminalul MMPS»

4. Introduceți codul restului MMPS de pe cec.

5. Așteptați transferul în contul dvs. Bpay în următoarele câteva minute.

 

 

 

Citește

Zi libera – 9 mai

Stimați clienți!
Vă aducem la cunoștință că pe 9 mai oficiile din sectorul Râșcani și Botanica nu vor activa
(serviciul suport clientelă va activa în regim obișnuit).

Retragerea numerarului o puteți efectua la bancomatele noastre:
mun. Chișinău, bd. Decebal 23/2 of. 17
mun. Chișinău, str. Alba-Iulia 75 (Alfa City Shopping Mall)

Citește

Zile libere

Stimați clienți!
Vă aducem la cunoștință că pe 21aprilie (sâmbătă) oficiul din sectorul Botanica va activa în regim obișnuit.
30 aprilie și 1 mai – zile libere (oficiul din sectorul Botanica).
Serviciul suport clientelă va activa în regim obișnuit.

30 aprilie și 1 mai — Oficiile din sectorul Râșcani și din Comrat vor activa în regim obișnuit.

Citește

În restaurantul Maximilian Pub & Grill nota de plată poate fi achitată direct din contul Bpay

În restaurantul Maximilian Pub & Grill nota de plată poate fi  achitată direct din contul Bpay. (Achitarea este posibilă și cu portofelul Webmoney sau Yandex)

Pentru a face achitarea, trebuie să urmați pașii:
1. Cereți nota de plată.

2. Pe orice bon de plată care vă aduce chelnerul , există un cod QR
(exemplu de bon de plată cu cod QR).

3. Utilizând aplicația Bpay sau orice aplicație pentru scanarea QR code-ului, scanați acest cod QR.

4. Se va deschide pagina de plată de pe site-ul Bpay.

5. Alegeți metoda de plată și efectuați plata în mod obișnuit (exemplu atașat).

6. Informați chelnerul că ați achitat nota de plată prin Bpay.

Restaurantul Maximilian Pub & Grill se află: or. Chișinău, bd. Decebal 80/1 ,

tel.: 060 550 050

Citește

Program de lucru în perioada sărbătorilor de Paști

Stimați clienți!
Vă aducem la cunoștință că pe 6 și 13 aprilie oficiile din sectorul Râșcani și Botanica vor activa până la ora 17:00.

8 și 15 aprilie – zile libere (inclusiv serviciul suport clientelă NU va activa)
  9 și 16 aprilie – zile libere (serviciul suport clientelă va activa în regim obișnuit)

Citește