Întrebări frecvente despre site-ul BPay.md

  1. Dacă doriți să aveți acces pe deplin la toate opțiunile care sunt accesibile pe site-ul Bpay.md trebuie să vă confirmați identitatea pe baza unui document. Documentul poate fi: buletinul de identitate, pașaportul biometric.

  2. Dacă doriți să efectuați un transfer bancar în MDL trebuie sa aveți un cont identificat în sistemul BPay.md. Pentru a efectua transferul trebuie să intrați în cabinetul personal unde accesați “retrage” și alegeti serviciul “transfer bancar MD”. Transferul se efectuează dupa codul IBAN direct în contul dvs. bancar.

  3. Pentru a transmite o cerere de identificare a contului Bpay trebuie să accesați cabinetul personal a contului dvs. BPay.md unde veți urma link-ul “Eliminarea Restrictiilor” pentru a selecta o metodă ce permite identificare contului BPay.md.

  4. În caz că nu cunoașteți parola de la contul Bpay și nu puteți gestiona contul, puteti sa resetati parola cu ajutorul email-ului care l-ați indicat la înregistrarea contului. Email-ul care l-ati indicat la înregistrare trebuie să fie confirmat.

  5. Extragerea numerarului se efectuează la officile BPay, prin terminale Cash-Out sau ATM.
    Deschide harta

  6. Capacitatea deplină de exercițiu începe la data cînd persoana fizică devina majoră, adica la împlinirea vîrstei de 18 ani. Respectiv, persoanele care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu pot beneficia de serviciile de plată și/sau de emiterea monedei electronice. Art. 26 alin. (1) Cod civil al Republicii Moldova (https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=122982&lang=ro)

  7. Alimentarea portmoneelor electronice este imposibila pentru clientii anonimi. Conform procedurei interne sistemul de plata trebuie sa identifice platitorul.

  8. Codul PIN poate fi restabilit în cabinetul personal la «Modificare PIN» unde trebuie să compuneți un cod din 6 cifre și să-l confirmați cu codul OTP care va fi expediat într-un SMS la numărul dvs. de telefon.

  9. La momentul de față sunt probleme tehnice referitor la alimentarea contului Bpay cu ajutorul cardului bancar. Administratorii noștri lucrează la hotărîrea problemei. Pînă la rezolvarea problemei date, puteți alimenta contul Bpay cu ajutorul cardului bancar dacă dispuneți de e-Banking în banca dvs. Mai multe detalii referitor la alimentarea contului cu ajutorul aplicației e-Banking obține urmînd link-ul : https://blog.bpay.md/ro/transfer-bancar-bpay-2/

  10. Pentru ca sa alimentati contul de peste hotare, trebuie sa intrati in cabinetul personal Bpay dupa care sa alegeti rubrica «Incarcarea contului» dupa care o sa apara lista cu serviciile prin care puteți alimenta contul. Dvs. aflîndu-vă peste hotare puteti alimenta contul prin transferurile internationale de timp Ria, Transfer pe conturi in UE, EUR, Unistream, Contact, IntelExpres, Globus și Welsend. În caz că aveți un card din Marea Britanie la fel puteti alimenta contul prin serviciul «Transfer bancar din Marea Britanie».